ceturtdiena, 2008. gada 20. novembris

Ievads

Sveiki,

laipni lūgti manā blogā. Būdams domājošs un saistīts ar sportu cilvēks, man bieži rodas pārdomas un idejas ar kurām es labprāt padalītos ar kādu, tādēļ izvēlējos rakstīt šeit. Vairākus gadus lasot, daudzus ārzemju sporta apskatniekus rakstām par sportu, izklaidi un dzīvi, man vienmēr ir gribējies izmēģināt savus spēkus. Tā es esmu nonācis līdz šejienei. Bez šaubām, mans mīļākais sporta veids ir basketbols un liela daļa no maniem blogiem būs saistīti tieši ar to. Taču es vēlos rakstīt arī par tenisu, futbolu, hokeju, kā arī citām ar sportu nesaistītām lietām.

Mans pirmais īstais blogs, būs aizņemts no viena no maniem mīļākājiem apskatniekiem - Bill Simmons. Bill jau ilgus gadus ir viens no populārākajiem Espn.com rakstniekiem. Mans pašreizējais vārds arī ir veltījums viņam SGL (Sports Guy Latvia). Viņš ir sarakstījis vairākās "Live Diaries" par pasākumiem, kas viņam likās interesanti. Mana dienasgrāmata būs par ASK Rīga - Kalev Cramo spēli. Punkti, kas parādīs manu blogu interesantāku ir tas, ka es neredzēšu spēli dzīvajā, bet tikai sekošu tās rezultātam BBL mājas lapā. Tāpat, es arī šobrīd dodos uz tuvāko Optibet kantori, lai uzlikt likmi (ne pārāk lielu, taču pietiekami interesantu) uz ASK Rīga ar handikapu -3.5. Tātad cerēsim uz ASK uzvaru ar vismaz 4 punktiem un tiksimies šovakar.

Nav komentāru: